سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزریق ژل

با تزریق ژل بیشتر آشنا شوید 

با افزایش سن‌، به صورت طبیعی چربی زیر پوست صورت کاهش می یابد. با کاهش چربی زیر پوست، عضلات صورت در نزدیکی سطح پوست به فعالیت خود ادامه می‌دهند به همین دلیل خطوط لبخند و خطوط دور چشم بیش از قبل نمایان می‌شوند. علاوه بر این به دلیل کشیده شدن و شل شدن پوست، حجم صورت نیز کاهش پیدا می‌کند. عوامل دیگری مانند تابش خورشید، ژنتیک و وراثت و همچنین سبک زندگی فرد می‌توانند بر پوست صورت تاثیر گذار باشند. تزریق ژل‌ باعث محو شدن خطوط چهره و همچنین جوانسازی و پر کردن صورت می‌شود.

تزریق ژل | تزریق ژل به صورت

تزریق ژل لب

لب یکی از قسمت های صورت است که با افزایش سن حجم و ارتفاع آن کاهش می یابد و برجستگی آن در صورت کاهش می یابد. تزریق ژل لب می تواند برای رفع این تغییرات و زیبایی صورت بسیار مفید باشد. حجم لب، ارتفاع و برجستگی آن تحت تاثیر سن قرار خواهند گرفت. لب فوقانی به دو قسمت لب سفید و لب قرمز تقسیم می شود که توسط حاشیه لب از یکدیگر جدا شده اند. با تشکیل چروک های عمودی و موازی در قسمت سفید لب فوقانی ظاهر نامطلوبی ایجاد می شود. به طور معمول لب تحتانی حجیم تر و کمی جلوتر از لب فوقانی است.

در تزریق ژل حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود.

 

تزریق ژل گونه

با افزایش سن حجم سطح چربی ظاهری گونه ای از بین می رود، که به خاطر پوست بسیار شل منجر به گود شدن چانه، ظاهر زشت، گود شدن زیر چشم و چین و چروک های برجسته مربوط به لب و بینی می شود.

این مشکل را می توان با اصلاح تزریق ژل گونه حل کرد، فقط 2 تا 3 سی سی تزریق برای پر کردن و حجم دهی هر گونه مورد نیاز است. 

 تزریق ژل باعث کاهش و بهبود چین و چروک های مربوط به خطوط خنده و کاهش کیسه های چشم و برآمدگی های زیر چشم می شود.

 

تزریق ژل به ستون فقرات

تصادف و فعالیت مکرر ممکن است موجب آسیب به دیسک شود. جابجایی این اعصاب به سمت بیرون در نواحی آسیب دیده موجب بیرون زدگی دیسک می ‌شود.

 بیرون زدگی دیسک در صورتی که باعث تحریک ریشه عصبی موجود در ستون فقرات در نقطه خاصی شود، باعث ایجاد درد در آن نقطه می ‌شود  که اغلب درد شدیدی را به دنبال دارد. این علائم نیز می ‌تواند ازکار افتادگى‌، آتروفی عضلانی و اختلالات حرکتی را به دنبال داشته باشد.

دیسکوژِل یک ایمپلنت ژله ای است که نسبت به اشعه ایکس نفوذ ناپذیر بوده و بر پایه اتانول و محصولات سلولزی است. این محصول از طریق تزریق زیر پوستی به نخاع وارد می ‌شود.

از مزایای دیسکوژل می توان به کاهش فشار سریع ساختار عصبی، عمل یک روزه و  زمان ریکاوری بسیار کوتاه اشاره کرد.

 

تزریق ژل زیر چشم

از تزریق ژل زیر چشم می توان برای پرکردن چشم ها و رفع گودی زیر چشم ها استفاده کرد. تزریق ژل زیر چشم باعث بهبود کبودی و تیرگی زیر چشم می شود و چهره را جوان و شاداب می کند. گودی زیر چشم در سنین جوانی و پیری دیده می شودکه می تواندبه دلایل ارثی یا بیماری های مختلف بروز کند. به هر دلیل که باشد به طور قطع در زیبایی شما اثرات منفی خواهند گذاشت و غالبا چهره شما را ناراحت و غمگین نشان می دهند.

تزریق ژل در زیر چشم یک راه موثر برای برگرداندن حجم از دست رفته ی زیر چشم، رفع دایره های سیاه و گودی آن و درمان چشمان پف کرده است.

 

رفع خط خنده  با تزریق ژل

 خطوط خنده، چین های وابسته به بینی هستند که از هر دو طرف بینی تا گوشه های دهان ادامه دارد. این خطوط بر اثر سالخوردگی و پیری بوجود می آیند، وقتی لایه های چربی صورت از بین می روند و باعث می شود که پوست حالت افتاده ای پیدا کند و چین های برجسته ای را ایجاد کند.

خطوط خنده به راحتی با تزریقات ژل تغییر می کنند در حالی که انعطاف در آن ناحیه را زیاد و باعث کاهش عمق آنها می شود. این روش، بیش از 30 دقیقه زمان نیاز دارد، 2 الی3 تزریق در هر طرف از کناره های بینی انجام می شود.

برای نتیجه بهتر، برخی ممکن است نیاز به درمان تزریق ژل گونه داشته باشند، تا لایه های چربی صورت که از دست داده اند را بدست آورند.

 

بیشتر بدانید: ماندگاری تزریق ژل 

بیشتر بدانید: هزینه تزریق ژل

بیشتر بدانید: هزینه تزریق چربی


 

دکتر محمد ثابت | دکتر متخص جراحی زیبایی