سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزریق چربی باسن، لیفت باسن


 تزریق چربی به باسن 

 

لیپوفیلینگ باسن روشی است که شامل استخراج چربی توسط لیپوساکشن در یک ناحیه موضعی به منظور تزریق مجدد چربی به باسن است    . "لیفت باسن برزیلیباسن‌های حجیم‌تر را فراهم می‌کند، قوس را افزایش می‌دهد و ظاهر را تغییر می‌دهد.

عمل لیپوفیلینگ باسن تقریباً 2.5 ساعت طول می کشد و به دنبال آن برای چند ساعت درد خفیف یا متوسط ??احساس می شوداین درد با مصرف مسکن به راحتی تسکین می یابد.

ادم در هفته اول ظاهر می شود و به تدریج طی 1 تا 6 ماه از بین می رود کبودی 2 تا 3 هفته بعد از عمل در ناحیه ساکشن ادامه دارد.

نتیجه نهایی بزرگ کردن باسن با لیپوفیلینگ بین 3 تا 6 ماه پس از مداخله به دست می آیدحدود 30 درصد از چربی ها آب می شوند، این کاملا طبیعی استممکن است یک عملیات اضافی برای دستیابی به حجم بیشتر در نظر گرفته شوداما به ندرت لازم است.

پس از عمل لیپوفیلینگ باسن، اسکارها میلی متری هستند، زیرا عمل با استفاده از کانول های ظریف انجام می شوداسکارهای نهایی بعد از یک سال به دست می آیند و معمولاً تقریباً نامرئی هستند.

لیپوفیلینگ باسن یک عمل ثابت در طول زمان است، اما چربی با تغییرات وزن تغییر می کندثابت نگه داشتن وزن به شما این امکان را می دهد که نتایج را به شیوه ای پایدار حفظ کنید.

 

نقاهت پس از لیفت باسن

 

برای نقاهت خوب باید 48 ساعت استراحت قاطع بعد از عمل رعایت شودبرای کاهش ادم موضعی یک آستین فشرده برای یک دوره یک ماهه تجویز می شود.

توصیه می شود به مدت 3 هفته روی شکم بخوابیدبیمار باید با استفاده از یک بالشتک خاص بنشیند که از فشار روی ناحیه جلوگیری می کند.

بازگشت به کار می تواند 8 تا 10 روز پس از مداخله انجام شود و پس از 3 هفته به رانندگی بازگرددبرای از سرگیری فعالیت های ورزشی باید 6 هفته صبر کنید.

برای خطرات فلبیت اقداماتی توصیه می شودپیاده روی ملایم، مصرف داروی ضد انعقاد، پوشیدن جوراب های فشاری و قطع قرص یک ماه قبل از عملجلسات درناژ لنفاوی ممکن است برای تسریع در جذب ادم تجویز شود.

در هفته های بعد از عمل، سیگار کشیدن اکیداً ممنوع است تا خطر عوارض به حداقل برسدبه مدت 4 هفته باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ناحیه عمل اجتناب شود.

 

لیفت باسن: خطرات و عوارض

 

اکثریت قریب به اتفاق خطرات لیپوفیلینگ باسن، نوعی روش جراحی استاین خطرات مربوط به بیهوشی، عفونت احتمالی، هماتوم و غیره استدر موارد بسیار نادر، نکروز پوستی مشاهده می شود که اغلب دخانیات مسئول آن است.

عارضه نادر دیگری که وجود دارد، به دلیل تزریق مجدد مقادیر بیش از حد چربی استدر موارد نادر، این می تواند منجر به آمبولی چربی ریه شوداگر جراح با تجربه باشد و از خطرات «پر کردن بیش از حد» آگاه باشد، احتمال بروز این عارضه تقریباً وجود ندارد.

سایر مطالب:

زیباسازی چانه بدون جراحی

بوتاکس خط خنده

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس