سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع عمل زیبایی لب

انواع عمل زیبایی لب را نام ببرید؟

درجراحی زیبایی صورت،  طی سالهای اخیر، توجه بیشتری به فرم و زیبایی لب شده است. بعد از چشم، لب به عنوان دومین بخش صورت است که در ارتباطات انسان ها مورد توجه قرار می گیرد و در جذابیت صورت نقش بسیار زیادی دارد.

تزریق ژل لب

تزریق ژل لب از معمول ترین روش های عمل زیبایی لب است که با برجسته تر کردن لب و فرم دهی به آن موجب زیبایی لب و در نتیجه طراوت و شادابی قابل لمسی در چهره فرد می شود.

 انواع ژل لب

 ژل لب موقتی

پرطرفدارترین ژل لب موقتی، هیالورونیک اسید  می باشد. این ژل پس از مدتی جذب بدن می شود و به همین علت نیاز به تمدید دوره ای 6 ماهه تا یکساله دارد. هیدروکسی آپاتیت نیز با ماندگاری 1 تا 2 ساله به عنوان  ژل لب موقتی به کار می رود. یکی از مزیت های این نوع ژل ها این است که در صورت ناراضی بودن از نتیجه، می توان به سادگی اثر آن را از بین برد.

 ژل لب طولانی مدت

در صورت استفاده و عدم رضایت دیگر امکان جبران وجود ندارد. این روش به خصوص برای اولین تزریق به هیچ عنوان توصیه نمی شود چون امکان بروز عوارض آلرژیک و ایجاد گرانولوم در این مورد بالاست.

جراحی لیفت لب

لیفت لب، نوع دیگری از عمل های زیبایی لب است که لب بالا را بالاتر می کشد و با بهبود ظاهر آن به چهره فرد طراوت و شادابی بیشتری می دهد، همچنین لیفت لب با کوتاه کردن فاصله لب بالایی تا بینی باعث می شود حین لبخند زدن دندان ها دیده شود و فرد تا طولانی مدت لبخند جذابتری را تجربه کند.