سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بوتاکس پیشانی و مزایای آن

 

بوتاکس پیشانی چیست؟ 

" عضله پیشانی   " که ما آن را عضله جلویی می نامیم، بخشی از ساختار شنل مانندی است که از خط ابرو شروع می شود و به سمت پشت امتداد می یابد و در امتداد پوست سر امتداد می یابد. پیشانی و ابروهای ما را به سمت بالا بلند می کندپوست پیشانی که در دوران جوانی صاف و صاف است، در آینده خطوط موازی و چین و چروک های پیشانی ایجاد می کند.

مزایای درمان خطوط پیشانی با بوتاکس چیست؟

بوتاکس پیشانی 2 فایده مهم دارداولین مورد این است که خطوط پیشانی را روشن کنید یا آنها را کمتر نمایان کنیددومین اثر بوتاکس پیشانی این است که قبل از ایجاد خطوط پیشانی اعمال می شود و از ایجاد آنها جلوگیری می کندبا استفاده از بوتاکس روی خطوط پیشانی می توانیم اثرات محافظتی و درمانی ایجاد کنیم.

استفاده از بوتاکس در سن 30 سالگی شروع می شود، قبل از اینکه خطوط روی پیشانی، دور چشم و بین ابروها ایجاد شود و در سنین بالاتر به ظاهری جوان تر منجر شودکسانی که بوتاکس پیشانی انجام داده اند در اولین معاینه در مورد درخشندگی در ناحیه پیشانی و صورت صحبت می کنندبا استفاده از بوتاکس در چین و چروک پیشانی از حرکت در قسمت های میانی عضله جلویی (عضله پیشانی) جلوگیری می کنیم و ابروها را با شاخه های کناری قادر به بالا کشیدن می کنیم.

این به چشم ها سرزندگی و حالتی آرام می بخشدبا اعمال بوتاکس بین ابروها، اخم های عصبانی از بین می رود و از خطوطی که بین ابروها ایجاد می شود نیز جلوگیری می شوداستفاده از بوتاکس که در فواصل شش ماهه انجام می شود، ظاهری شاداب و سرزنده را بدون خطوط روی پیشانی و بین ابروها تضمین می کند.

بوتاکس برای چین و چروک پیشانی چگونه انجام می شود؟

بوتاکس برای خطوط پیشانی یک برنامه بدون درد "وقفه ناهار" است که در کل 5 دقیقه طول می کشدقبل از بوتاکس پیشانی، می‌توان با استفاده از بی‌حس کننده‌های موضعی و استفاده سرد، عمل را بدون درد انجام دادادم و کبودی معمولاً بعد از بوتاکس دیده نمی شود و قرمزی روی پوست در عرض 15-20 دقیقه از بین می رود

بوتاکس پیشانی

در درمان خطوط پیشانی غیر از بوتاکس چه روش هایی استفاده می شود؟

اگر خطوط عمیق شده پیشانی همچنان بسیار نمایان هستند و از چندین جلسه درمان بوتاکس سودی نبرده اند، می توان «پرکننده پیشانی» و بوتاکس پیشانی را با هم اعمال کردمواد پرکننده با تراکم های مختلف با فناوری اتصال متقابل و ماندگاری حداکثر 12 تا 18 ماه در دسترس هستندفیلر پیشانی و بوتاکس پیشانی یک کاربرد بدون درد است که 10 تا 15 دقیقه طول می کشد و بسیار موثر است.

یکی دیگر از روش های موثر در درمان چین و چروک های عمیق پیشانی اولتراپی (لیفت صورت غیر جراحی با سونوگرافی فوکوس عمیق) یا استفاده از اولترااسکین استبا تحریک کلاژن در ناحیه پیشانی با کمک گرما باعث انقباض (سفت) می شودبه این ترتیب خطوط پیشانی باز شده و اثر لیفت ابرو رخ می دهدهمین اثر را می توان با استفاده از Ulthera (اولترا پوست) روی صورت، گردن و ناحیه دکلته در همان جلسه روی صورت و گردن مشاهده کرد.

قیمت بوتاکس پیشانی

قیمت بوتاکس پیشانی بسته به مناطق کاربرد ممکن است متفاوت باشدبرای اطلاع از قیمت بوتاکس با ما تماس بگیرید

 

سایر مطالب:

هزینه جراحی پلاستیک و زیبایی

جراحی زیبایی گوش