سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرآیند بهبود و ریکاوری جراحی زیبایی سینه

فرآیند ریکاوری جراحی زیبایی سینه 

زیبایی سینه روشی است که عموماً برای تغییر ظاهر زیبایی در مواردی که سینه افتاده، بزرگ یا کوچک است انجام می شود . سه نوع زیبایی سینه برای فرد اعمال می شوداز آنجایی که روش اعمال شده برای هر نوع متفاوت است، روند ریکاوری زیبایی سینه نیز از این نظر متفاوت خواهد بود.

پروسه ریکاوری جراحی زیبایی بزرگ کردن سینه

زیبایی بزرگ کردن سینه روشی است که برای بزرگتر نشان دادن سینه های موجود از آنچه هست انجام می شوددو نوع فرآیند وجود دارداینها:

لیپوفیلینگ فرآیندی است که در آن بافت چربی گرفته شده از هر قسمت از بدن فرد با کمک کانول های مخصوص به قسمت های ضروری قفسه سینه تزریق می شود.

لیپوفیلینگ که روند بهبودی آن سریعتر و آسانتر از روش دیگر است، روشی دائمی نیستبا کاهش وزن، بافت چربی تزریق شده به سینه ممکن است ذوب شود.

زیبایی بزرگ کردن سینه را می توان با کاشت ایمپلنت در قفسه سینه نیز انجام دادسیلیکون که با توجه به اندازه ای که فرد و پزشک مناسب تشخیص می دهند انتخاب می شود، زیر عضله قفسه سینه یا بافت سینه قرار می گیرد.

در هر دو مورد، درد و ناراحتی پس از زیبایی سینه انتظار می روداین احساسات را می توان با داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک به حداقل رساند.

اگر پروتز سینه زیر عضله قفسه سینه قرار گیرد، ممکن است بعد از زیبایی سینه درد و رنج بیشتر شوداین وضعیت اگرچه طبیعی است اما موقتی است و روز به روز از آن کاسته خواهد شد.

در نتیجه پروتز سینه ممکن است در برخی از قسمت های بدن مانند شانه ها، پشت و قفسه سینه احساس تنش ایجاد شودپس از زیبایی سینه، احساس تنش به مرور زمان از بین می رود، زیرا بدن وارد فرآیند سازگاری با پروتز می شود.

پس از دوره بستری که به نظر پزشک مناسب است اما معمولا یک روزه است، آنتی بیوتیک به مدت 5 تا 7 روز تجویز می شوداستفاده از آنتی بیوتیک ها از بروز هرگونه عارضه ای که ممکن است بر روی زخم ایجاد شود جلوگیری می کند و از آلوده شدن آن به میکروب ها جلوگیری می کندعلاوه بر این، برای فردی که جراحی بزرگ کردن سینه انجام می دهد، یک کرست به شکل سوتین مناسب نیز تعبیه می شودکرست بافت سینه را دست نخورده نگه می دارد، بهبود را تسریع می کند و به فرد اجازه می دهد راحت تر حرکت کند.

مدت زمان استفاده از کرست بسته به روشی که استفاده می شود متفاوت است اما توصیه پزشکان حداکثر یک ماه استفاده از آن است.

لازم به ذکر است که روند ریکاوری زیبایی سینه برای هر فردی متفاوت است و در یک سطح نیستبا تغییر ساختار بدن از فردی به فرد دیگر و سیستم ایمنی که یکسان نیست، برخی از افراد با جراحی بزرگ کردن سینه ممکن است زمان بیشتری طول بکشد، در حالی که برخی دیگر ممکن است زمان کمتری داشته باشند

.

روند بهبود جراحی زیبایی کوچک کردن سینه

زیبایی کوچک کردن سینه نوعی از زیبایی سینه است که در مواردی که سینه نسبت به بدن بزرگ است، بافت سینه با برش و سفت کردن برداشته می شوددر نتیجه رشد بیش از حد سینه ها، ممکن است به دلیل فشرده شدن زیر یا بین سینه ها، زخم ایجاد شود.

این عارضه که می تواند باعث مشکلات پوستی نیز شود، به دلیل وزن اضافی که توسط فرد حمل می شود، می تواند باعث درد کمر و شانه نیز شود.

زیبایی کوچک کردن سینه روشی است که در آن بافت اضافی سینه از مکان های مناسب بریده شده، سفت شده و ظاهری جدید به آن می دهدبنابراین، نواحی بریده شده ممکن است باعث درد و رنج شود.

درد و رنج را می توان پس از فرآیند بهبود زیبایی سینه با داروهایی که پزشک مناسب تشخیص می دهد به حداقل رسانددرمان آنتی بیوتیکی به مدت 5 تا 7 روز از عفونی شدن زخم جلوگیری می کند و همچنین روند بهبود را تسریع می کند.

استفاده از کرست بعد از جراحی کوچک کردن سینه ضروری استکرست ساختار سینه را در کنار هم نگه می دارد و اطمینان می دهد که روزهای بعد از جراحی راحت تر استکرست به طور مثبت بر تحرک فرد تأثیر می گذارد و می تواند درد را به حداقل برساند.

روند بهبود جراحی لیفت سینه

زیبایی لیفت سینه که در آن ساختار افتادگی سینه با روش‌های مناسب بریده و جمع‌آوری می‌شود، در سنین نوجوانی، چاقی و بالا رفتن سن ارجحیت بیشتری دارد.

زیبایی لیفت سینه، که می تواند مانند هر جراحی باعث ایجاد درد و درد شود، زندگی راحت تری را به افراد ارائه می دهد.

برای جلوگیری از عفونی شدن زخم در طی فرآیند بهبود زیبایی لیفت سینه باید آنتی بیوتیک های تجویز شده توسط پزشک بدون وقفه استفاده شود و زخم تمیز نگه داشته شوداستفاده از کرست توسط پزشک مناسب تشخیص داده می شود و به بیمار توصیه می شود از آن به مدت 3-4 هفته استفاده کند.

فرآیندهای بازیابی زیبایی سینه ممکن است بسته به روش اعمال شده و همچنین به بدن فرد متفاوت باشدبهبودی کامل بین 2 تا 4 ماه متغیر است.

در طی این فرآیند، معاینات پزشک باید بدون وقفه انجام شود و از داروهایی که مناسب تشخیص داده می شود استفاده شودعلاوه بر این، درد و درد روز به روز در طول فرآیند ریکاوری زیبایی سینه کاهش می یابد.

چه کارهایی را نباید در طی فرآیند ریکاوری زیبایی سینه انجام داد؟

ریکاوری زیبایی سینه ممکن است بلافاصله پس از جراحی باعث ایجاد قاعدگی دردناک شوداما این روند دائمی نیستهر چه فردی که دارای زیبایی سینه است بیشتر به خود توجه کند روند بهبودی سریعتر خواهد بود.

کارهایی وجود دارد که نباید در طول روند بهبودی انجام شود، که از فردی به فرد دیگر متفاوت استاینها:

به طور متوسط ??به مدت یک هفته باید از انجام حرکات ناگهانی اجتناب شود.

ورزش نباید به مدت 2 هفته انجام شود و عضلات سینه نباید تحت فشار قرار گیرند.

به غیر از تجویز پزشک نباید از هیچ دارویی استفاده کرد و روی برش زیبایی سینه نباید چیزی اعمال شود.

از ورود به مکان هایی که زخم ممکن است عفونی شود، مانند دریا یا استخر خودداری کنید.

در طی فرآیند ریکاوری زیبایی سینه، باید از آفتاب گرفتن خودداری شود و از قرار گرفتن مستقیم پستان در معرض نور خورشید جلوگیری شوددر صورت وجود، باید از ضد آفتاب استفاده شود.

بلافاصله پس از زیبایی سینه نباید دوش گرفت و با پزشک مشورت کرد.

 

سایر مطالب:

ترمیم بوتاکس

هزینه تزریق ژل