سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های لاغری شکم بدون جراحی

روش های لاغری شکم بدون جراحی

آیا برای کاهش وزن و لاغرتر شدن همه چیز را امتحان کرده‌اید، اما واقعاً هیچ چیز جواب نمی‌دهد؟ دلسرد نشوید  راه حل های زیادی برای کاهش وزن و یافتن یک چهره رویایی وجود دارداگر به شما بگوییم که رسیدن به این هدف بدون انجام جراحی زیبایی یا رژیم غذایی شدید ممکن است چه؟ 

·         کرایولیپولیز

موثرترین و غیرتهاجمی‌ترین تکنیک برای تقویت و پالایش اندام شما کرایولیپولیز است که از خواص سرما برای از بین بردن چربی موضعی استفاده می‌کندسلول های چربی در طی یک ساعت درمان در اثر سرما متبلور می شوند، سپس به طور طبیعی از طریق سیستم لنفاوی ناپدید می شوند.

این تکنیک به شما این امکان را می دهد که تنها در یک یا دو جلسه حجم خود را کاهش داده و تا 30 درصد از چربی های موضعی را از بین ببریدنتایج در 9 نفر از 10 زن قابل مشاهده است، با کاهش 20 درصدی چربی پس از 15 روز و 80 درصد پس از 2 ماه.

برای نتیجه مطلوب، 3 جلسه (حداکثر) برای رسیدن به لایه های عمیق تر بافت چربی توصیه می شود.

کرایولیپولیز برای درمان بسیاری از نواحی بدن مانند شکم، دستگیره های عشق، ران داخلی و خارجی، کیسه زین، پشت و حتی بازوها ایده آل است با این حال، ذکر این نکته ضروری است که کرایولیپولیز دارای برخی موارد منع مصرف است و بدون تشخیص کامل در ابتدا انجام نمی شودعلاوه بر این، نتایج بلند مدت به سبک زندگی شما نیز بستگی داردانجام یک فعالیت ورزشی، پیاده روی و پیروی از یک رژیم غذایی متعادل برای حفظ فواید این درمان ضروری استدر یک کلام، اگر می خواهید نتایج را حفظ کنید، در مصرف غذاهای ناسالم زیاده روی نکنید.

·         با استفاده از فرکانس رادیویی

آیا رویای پوستی سفت تر، صاف تر و بدون سلولیت دارید؟ تکنیکی برای تقویت و سفت کردن سیلوئت شما که قصد داریم در مورد آن به شما بگوییم فرکانس رادیویی شش قطبی است.
این روش غیر تهاجمی از امواج گرما و فرکانس رادیویی برای ذوب چربی و سفت کردن مجدد بافت استفاده می کند و تولید طبیعی کلاژن را تحریک می کندنتایج در تمام نواحی دارای سلولیت، پوست پرتقال یا افتادگی پوست مانند دستگیره های عشق، شکم، ران ها یا باسن قابل مشاهده است.

مزیت بزرگ فرکانس رادیویی این است که به شما این امکان را می دهد تا یک اثر سفت کننده بدون درد داشته باشید تا پوستی سفت تر و صاف تر داشته باشید. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که برای حفظ اثرات در طول زمان، جلسات نگهداری ضروری خواهد بودبه طور کلی یک دوره 6 تا 8 جلسه ای توصیه می شود.

سایر مطالب:

خطرات جراحی شکم

هزینه تزریق ژل

جراحی زیبایی شکم