سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مینی لیفت صورت

جراحی لیفت صورت | لیفت صورت

مینی لیفت صورت یک نسخه‌ی کمی تغییر یافته از لیفت صورت است. هر دو روش‌های دائمی زیبایی تهاجمی هستند که برای کمک به برداشتن و کشیدن پوست برش‌هایی روی آن انجام می‌شود. اگر به دنبال دستیابی به این اهداف با برش های کمتر هستید و پوست اضافی کمتری برای برداشتن دارید، ممکن است کاندیدای نسخه مینی باشید.

مینی لیفت صورت یک جراحی ضد پیری است که بر روی افتادگی پوست تمرکز دارد. جراحان زیبایی این مشکل را با بالا کشیدن پوست شما از طریق برش‌های کوچک به سمت بالا برطرف می‌کنند. آنها همچنین پوست اضافی را در طول فرآیند جراحی جدا می کنند، که می‌تواند به سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک کمک کند. گاهی اوقات لیفت چشم یا لیفت ابرو نیز همراه با مینی لیفت صورت انجام می‌شود.

شایع‌ترین عارضه‌ی جانبی این جراحی درد، تورم و کبودی بلافاصله پس از عمل است. این علایم پس از چند روز کمتر می‌شود. در صورت مشاهده‌ی علایمی مثل افزایش تورم، درد شدید، ترشح و خونریزی بخیه‌ها، تب و لرز، از دست دادن احساس ناشی از آسیب عصبی، عفونت و خونریزی بیش از حد باید به سرعت با پزشک خود تماس بگیرید. بهتر است تا ده روز پس از جراحی از انجام برخی فعالیت‌ها مانند تمرینات با شدت بالا خودداری شود. به طور کلی، چند هفته طول می‌کشد تا پس از مینی لیفت صورت بهبودی حاصل شود.

بهترین روش لیفت صورت

بیشتر بخوانید:

تزریق چربی

جراحی بینی

جراحی بینی طبیعی