سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماندگاری بوتاکس

تزریق ژل، بوتاکس و چربی | تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس تأثیر قابل‌توجهی بر چین و چروک‌های پویا و خطوط ریز ایجاد می‌کند، اما مهم است که توجه کنیم که اثرات تزریق بوتاکس موقتی است. مدت زمان ماندگاری نتایج بوتاکس به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله میزان استفاده از کلستریدیوم بوتولینوم، قدرت عضلات صورت، تعداد انقباضات عضلانی، متابولیسم، میزان قرار گرفتن در معرض نور خورشید و سایر عادات در سبک زندگی زیباجو.

زیباجویان می‌توانند انتظار داشته باشند که بوتاکس آن‌ها بین 3 تا 6 ماه برای اولین درمان و 6 تا 9 ماه برای درمان‌های بعدی ماندگاری داشته باشد. برای اکثر زیباجویان، زمان ماندگاری بوتاکس در پیشانی، محل تزریق رایج برای کاهش ظاهر خطوط پیشانی، به طور معمول بین 3 تا 4 ماه است.

مدت زمان ماندگاری بوتاکس در اطراف چشم، به ویژه برای خطوط پنجه کلاغی، خطوط ریز و چین و چروک می‌تواند متفاوت باشد. بوتاکس برای خطوط پنجه کلاغی بین 3 تا 4 ماه ماندگاری دارد. اثربخشی بوتاکس برای ماهیچه‌های اطراف چشم به نوع پوست، فعالیت ماهیچه‌ای و نحوه‌ی متابولیزه کردن سم در بدن بستگی دارد. ماساژ منظم برای خطوط پنجه کلاغی می‌تواند به بهبود نتایج بوتاکس کمک کند و از عمیقتر شدن خطوط در طول زمان جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:

لیفت گونه

جراحی طبیعی بینی

جراحی زیبایی گوش