سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراحی بینی طبیعی گوشتی

جراحی بینی طبیعی | عمل بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی گوشتی به نوعی جراحی بینی اطلاق می‌شود که بر روی بینی‌هایی انجام می‌شود که دارای پوست ضخیم با منافذ باز در پوست است. با این روش نوک بینی گوشتی بیمار بالا رفته و غضروف بینی تقویت می‌شود.

بینی گوشتی معمولاً غضروف ضعیف‌تری دارد و در مردان شایعتر است. علاوه بر این، بینی گوشتی اغلب دارای نوک گوشتی به سمت پایین است و پره‌های این دسته از بینی‌ها باز و ضخیم است.

در گذشته، جراحی بینی طبیعی گوشتی اغلب شامل برداشتن غضروف بینی می‌شد و گاهی اوقات منجر به فرورفتگی و زخم در پوست می‌شد و دستیابی به ظاهری متعادل و طبیعی برای بیمار را عملاً غیرممکن می‌کرد. در حال حاضر با انجام جراحی بینی طبیعی گوشتی توسط دکتر محمد ثابت، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، بیمار می‌تواند از ظاهری زیبا، بینی سالم و تکمیل کننده اجزای صورت لذت ببرد.

دکتر ثابت به دلیل تجربه و تبحر بالا در جراحی پلاستیک، بهترین نتایج را در جراجی بینی طبیعی گوشتی را برای بیمار خود به ارمغان می‌آورد. او ابتدا بینی بیمار را بررسی می‌کند و چگونگی مطابقت بینی با چشم‌ها، گونه‌ها، چانه و سایر ویژگی‌های صورت را بررسی می‌کند. در مرحله‌ی بعد، دکتر ثابت تعیین می‌کند که آیا جراحی زیبایی بینی گوشتی یا نوع دیگری از جراحی بینی برای کمک به بیمار برای احیای ظاهر صورت ضروری است یا خیر.

اگر بیمار واجد شرایط انجام جراحی بینی طبیعی گوشتی باشد، دکتر ثابت یک برنامه‌ی درمانی شخصی را طراحی می‌کند. یا اگر معتقد است که یک بیمار از سایر روش‌های جوان‌سازی صورت سود می‌برد، مشاوره درباره‌ی این نوع درمان‌ها را ارائه می‌دهد. با انجام این کار، به بیمار کمک می‌شود تا تمام گزینه‌های درمانی موجود برای جوانسازی صورت را بشناسد.

دکتر محمد ثابت

بیشتر بخوانید:

لیفت گونه

جراحی زیبایی گوش

تزریق چربی به صورت