سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزریق چربی به باسن

تزریق چربی | تزریق چربی به باسن

انتقال چربی یک عمل زیبایی کم تهاجمی است. از چربی بدن زیباجو برای زیبایی و حجم‌دهی به لب‌ها، سینه‌ها، باسن یا سایر قسمت‌های بدن استفاده می‌شود. انتقال چربی ظاهری حجیم‌تر و جوان‌تر نسبت به سایر روش‌ها دارد و جای زخم‌ها در این روش راحت‌تر ترمیم می‌شود. جراحان پلاستیک برای جراحی ترمیمی نیز از انتقال چربی استفاده می‌کنند.

انجام فرآیند تزریق چربی می‌بایست توسط جراحی پلاستیک مجرب و باتجربه‌ای چون دکتر محمد ثابت، فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی، انجام شود. در این روش دکتر ثابت چربی از یک قسمت بدن بیمار می‌گیرد و به ناحیهی دیگری تزریق می‌کند تا به شکل ظاهری او کمک کند. چربی اضافی را می‌توان از نواحی مثل شکم، باسن و ران‌ها دریافت کرد.

پس از برداشتن چربی اضافی از شکم، باسن یا ران، جراح پلاستیک می‌تواند آن را به ناحیه‌ی مورد نظر تزریق کند. انتقال چربی می‌تواند به باسن زیباجو حجمی طبیعی بدهد، چین و چروک‌ها را برطرف کند و ظاهری جوان‌تر ایجاد کند. پس از انجام تزریق چربی به باسن، نسبت باسن به دور کمر زیباجو افزایش می‌یابد و اندام به شکل ساعت شنی درمی‌آید.

باید توجه داشت که انتقال چربی یک روش کاهش وزن نیست، بنابراین تغییر شدیدی در ناحیه‌ای که دکتر ثابت چربی را خارج می‌کند، به وجود نخواهد آمد. هدف از انتقال چربی به دست آوردن سلول‌های چربی کافی برای پر کردن ناحیه مورد نظر است.

افرادی کاندید بهتری برای تزریق چربی هستند که از سلامتی برخوردار باشند، سیگار نکشند، چربی کافی در بدن خود داشته باشند، به خصوص زمانی که قرار است به ناحیهی بزرگی چون باسن تزریق شود و انتظارات واقع‌بینانه دارند.

نتایج حاصل از انتقال چربی دائمی است. با این حال، همه سلول‌های چربی از این روش سالم نمی‌مانند، بنابراین ممکن است به حجم مورد نظر خود نرسید. حدود شش ماه طول می‌کشد تا سلول‌های چربی تزریق شده یک منبع خون جدید ایجاد کنند و نتایج نهایی را مشاهده کنید.

پس از جراحی انتقال چربی، عوارض جانبی در ناحیه اهداکننده‌ی چربی و ناحیهی گیرنده‌ی چربی مشاهده می‌شود. مانند: کبودی، تورم، حساسیت یا درد. ممکن است برای کمک به بهبودی و گرفتن بهترین نتایج، نیاز به پوشیدن لباس بسیار تنگ داشته باشید.

دکتر محمد ثابت

مطالب مرتبط:

جراحی زیبایی اندام‌ها

جراحی زیبایی شکم

ماموپلاستی