سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراحی لیفت گردن

 

لیفت گردن 

لیفت گردن عمیق، یک تکنیک جراحی پیشرفته، با مداخله ای مشخص می شود که در زیر لایه عضلانی گردن انجام می شود این به جراح این امکان را می دهد که عضله را بیشتر رها کند تا در موقعیت بهتری قرار گیرد و چربی زیر آن برداشته شوداین تکنیک باعث جوانسازی کاملتر و طبیعی می شود و بدون ایجاد ظاهری کشیده و غیر طبیعی به آن کمک می کند تا گردن را مشخص کنید. تعداد کمی از جراحان این روش را انجام می دهند زیرا از نظر فنی بسیار پیچیده است


آناتومی گردن

زیر پوست یک لایه چربی استدر زیر این لایه، لایه ای از ماهیچه به نام پلاتیسمای گردن، هر طرف گردن را مانند توری می پوشانداین شبیه لایه عضلانی SMAS صورت استماهیچه های پلاتیسما در دو طرف گردن قرار دارند و این دو مرز در مرکز به هم می رسند. در زیر این ورقه ماهیچه پلاتیسما، چربی، ماهیچه ها، غدد و سایر ساختارها قرار دارنداین تار اغلب حاوی چربی اضافی است که باید برداشته شود تا به گردن تعریفی طبیعی و طولانی مدت بدهد.

کاندیدای ایده آل برای لیفت عمیق گردن چه کسی است؟

بیمارانی که دارای بافت گردن آویزان، نوارهای عمودی (به نام نوارهای پلاتیسمی) یا رسوب چربی در زیر چانه هستند، کاندیدای عالی برای لیفت گردن هستنددر بیماران مسن تر، این تغییرات ممکن است پیشرفته تر باشد و برخی ممکن است "گردن بوقلمون" داشته باشندهمچنین این اتفاق می افتد که افتادگی بافت یا رسوبات چربی در ناحیه گردن در برخی از بیماران جوان تر ظاهر می شود.

سن ایده آل برای لیفت گردن چه سنی است؟

لیفت عمیق گردن را می توان در بیماران جوان در دهه 30 یا اوایل 40 سالگی و همچنین بیماران مسن در اواخر دهه 40 یا بالاتر انجام داد.

برخی از بیماران جوان به دلیل ژنتیک یا وراثت گردنشان پر استاین رسوب چربی معمولاً زیر چانه قرار دارد، اما گاهی اوقات کل گردن را احاطه می کند و با وجود پوستی جوان، سفت و صاف، چانه دوتایی ایجاد می کند و تعریف چانه و خط فک را از بین می برداین بیماران از لیفت گردن که معمولا به تنهایی و بدون لیفت صورت انجام می شود بسیار سود می برند، زیرا صورت هنوز جوان و سفت استنتیجه یک گردن مشخص تر و جوان تر، خط فک با کانتور بهبود یافته و ناپدید شدن چانه دوتایی است.

بیماران مسن اغلب با علائم مشخصه سن خود مراجعه می کنند: پوست چروکیده، افتادگی بافت، و نوارهای عمودی در گردنعلاوه بر این، افزایش سن گاهی اوقات می تواند باعث ایجاد مناطقی از چربی در گردن آنها شودلیفت عمیق گردن تمام این اثرات زمان را اصلاح می کند تا گردنی جوان شده با کانتور کاملا مشخص داشته باشداز آنجایی که در این بیماران میانسال پیری روی صورت نیز تأثیر می‌گذارد، در مونترال معمولاً لیفت صورت را با لیفت گردن ترکیب می‌کنیم تا کلیت هماهنگ‌تر شود.

سایر مطالب:

فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی

اقدامات قبل و بعد از جراحی گوش

انواع روش های تزریق بوتاکس