سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه تزرق ژل

هزینه تزریق ژل چقدر است؟


در انتخاب هر روش زیبایی و جوانسازی پوست مهم است که دنبال ارزانترین ها نباشید. چراکه در بسیاری از موارد هزینه کم به معنای بی کیفیت بودن است و از آنجا که تزریق ژل به طور مستقیم با سلامتی شما سروکار دارد ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیر به به دنبال داشته باشد. بهترین راه برای به دست آوردن هزینه تزریق ژل بصورت دقیق مشاوره یا تماس با پزشک متخصص است.

عوامل موثر بر هزینه تزریق ژل می‌تواند شامل ناحیه تزریق، تعداد واحدهای مورد استفاده و دستمزد پزشکی که مراجعه می‌کنید و... باشد در حالت کلی هزینه تزریق فیلر می تواند طیف  گسترده ای داشته باشد. برخی پزشکان ممکن است برای تکنیک‌های تخصصی یا درمان‌های هدفمند هزینه بیشتری دریافت کنند. علاوه بر این، اندازه ناحیه‌ای از صورت یا بدن که تحت درمان قرار می‌گیرید نیز عامل مهمی در تعین هزینه تزریق ژل است.

دفعات تزریق برای هر فرد می تواند متفاوت باشد یعنی بطور مثال ممکن است برای یک زیباجو یک بار تزریق کافی باشد د حالی که برای فرد دیگری 2تا3 بار تزریق هم کافی نباشد که این مورد هم به طور مستقیم بر قیمت و هزینه تزریق ژل تاثیر می‌گذارد.

ژل‌های پوستی برندهای مختلفی دارند که هر کدام از این برندها قیمت متفاوتی داردتفاوت قیمت بین انواع برندها می‌تواند بسیار زیاد باشد؛ به طوری که هزینه بعضی از مارک‌ها چندین برابر سایر برندها است. اما باید توجه داشت که برندهای گران‌تر  در اغلب موارد کیفیت بالاتری نیز دارند.

 

سایر مطالب:

تزریق ژل لب

ماندگاری تزریق ژل